anunturi auto, masini second hand
anunturi masini second hand
anunturi masini
Vânzările de maşini noi în România au scăzut cu 63% .
marţi, 30 noiembrie 1999

Vânzările de maşini noi în România au scăzut în februarie cu 63 la sută pe an, la 2.658 de unităţi, faţă de 7.187 de unităţi în aceeaşi perioadă a lui 2009, se arată în raportul lunar al ACEA - Asociaţia Constructorilor Europeni de Automobile. În perioada ianuarie-februarie 2010 au scăzut cu 77,2 la sută, la 4.792 de unităţi, faţă de 21.002 în aceeaşi perioada lui 2009. Totuşi, vânzările de maşini noi în Europa, susţinute de programul primei de casare, au crescut în februarie cu 3,2 la sută pe an. În total, au fost înregistrate 1.000.754 de vehicule noi, în cele 28 de ţări luate în calcul de ACEA: statele membre UE, în afară de Cipru şi Malta, la care se adaugă cele trei ţări EFTA (European Free Trade Association) - Islanda, Norvegia şi Elveţia. În UE, în afara celor două ţări mediteraneene citate, s-au vândut este de 974.346 de maşini noi. În primele două luni ale anului, creşterea vânzărilor în Europa a fost de 8,1 la sută, cu aproximativ 2,09 milioane de vehicule vândute. Constructorii francezi au înregistrat cele mai mari creşteri la vânzări în februarie. Grupul Renault (marca Renault şi Dacia) a înregistrat o creştere a vânzărilor de 30 la sută pe an, la 109.663 unităţi, iar grupul PSA (Peugeot şi Citroen) - de 18,4 la sută, la 149.128 vehicule. Vânzările grupului Dacia au crescut cu 46,5 la sută pe an, la 17.750 de unităţi, faţă de 12.115 unităţi în februarie 2009. În perioada ianuarie-februarie 2010, vânzările Dacia au crescut cu 57 la sută, la 34.991 unităţi, faţă de 22.281 de unităţi în aceeaşi perioadă a lui 2009. În schimb, numărul unu european, grupul Volkswagen (Volkswagen, Audi, Seat et Skoda), a înregistrat o scădere a vânzărilor de 1,7 la sută pe an, la 207.969 de unităţi. În cele 28 de ţări europene luate în considerare, în primele două luni ale lui 2010, creşterea vânzărilor Renault, după o perioadă dificilă de doi ani, a modificat ierarhia. Grupul Volkswagen rămâne totuşi de departe numărul unu, cu o cotă de piaţă de 20,1 la sută, faţă de 21,3 la sută în 2009, urmat de Peugeot PSA - 14,4 la sută, faţă de 13,3 la sută în 2009. Renault, cu o cotă de piaţă de 10,8 la sută, faţă de 8,1 la sută în 2009, depăşeşte Ford, cu o cotă de piaţă de 10,1 la sută, faţă de 10,3 la sută în 2009.



loading image
Sursa: informatiiauto.ro
Taxa Inmatriculare