anunturi auto, masini second hand
anunturi masini second hand
anunturi masini
SIAB 2007: Standul Porsche - tradiţie şi performanţă exclusiviste
marţi, 30 noiembrie 1999
Porsche, constructorul german de maşini sport, a venit la SIAB cu cinci maşini în configuraţie de excepţie, valoarea acestora ajungând aproape la 600.000 euro: Porsche Cayenne Turbo, Cayman S, 911 Carrera 4S, 911 Targa 4S şi 911 Carrera 4.
Principiile călăuzitoare ale mărcii Porsche sunt o chestiune legată de propriile standarde. Credinţa în virtuţile mărcii. Siguranţa unor idei clare cum se dezvoltă şi se construiesc maşini. Ceea ce contează este calitatea, protecţia mediului şi siguranţa. Şi, bineînţeles, fascinaţia. Toate acestea sunt importante. Atât de importante încât Porsche a integrat toţi furnizorii săi în programele de dezvoltare încă de la primul concept auto şi a cerut mai mult de la ei, pentru că, la rândul lor, cei de la Porsche cer foarte mult de la ei înşişi. Nu şi-au uitat niciodată originile. Ele îşi trag seva din motorsport, acolo unde Porsche a scris istorie.
Porsche se concentrează pe ceea ce ştie să facă mai bine: construirea de maşini sport. Şi alte câteva lucruri. În lumea automobilului, compania de mici dimensiuni Porsche îşi permite să achiziţioneze un pachet substanţial de acţiuni al gigantului Volkswagen AG, în ideea de a-şi conserva o autonomie peste timp. În societate, în ciuda produselor exclusive, Porsche îşi găseşte o acceptanţă socială deosebită. Pe piaţa muncii, pentru că Porsche doreşte să-şi asigure succesul pe termen lung, nu elimină locuri de muncă ci le consolidează şi le creează.
De fapt este doar un nume: Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG. Neobişnuit, cu siguranţă. Dar nimerit. Pentru că principiile de bază ale companiei, valoarea adăugată de Porsche sunt exprimate în acest „Ing.”. O abreviere a titlului de Inginer. În mod special trebuie amintit centrul de cercetare şi dezvoltare de la Weissach, acolo unde se caută constant idei şi iniţiative noi. Aici se administrează 3550 de patente valabile în întreaga lume, cu alte 100 adăugate în fiecare an. Pornind de la atelierul de inginerie din Sttutgart, pe care Prof. F. Porsche l-a deschis în 1931, s-a ajuns la deschiderea centrului ultramodern de la Weissach în 1972. Cu ateliere, bancuri de test, laboratoare, centre de măsurare, tunel aerodinamic şi dispozitive de studiu crash-test.
VarioCam Plus, PDCC, VTG (Turbina cu Geometrie Variabilă), sunt câteva din evoluţiile tehnologice care au dat suflet maşinilor Porsche. Rezultatul a condus la o calitate vecină cu perfecţiunea, astfel că două treimi din toate maşinile constructorului german construite vreodată se află încă în stare de funcţionare.
Prof. F. Porsche, părintele mărcii, a fost inginer auto. El a dezvoltat pe lângă alte direcţii, maşini care să câştige curse. Tradiţia a fost dusă mai departe, Porsche câştigând cursa de 24 de ore de la Le Mans de 16 ori, cursele de la Targa-Florio şi Paris-Dakar de multe ori, şi, cu motoarele proprii, campionatul de F1 de trei ori. Din toate aceste triumfuri, s-a câştigat şi experienţă, care adunată, a dus la dezvoltarea unui concept singular de autoturism sport. Acestea sunt bazele gamei de modele actuale.
Porsche 911. Icoana, legendă, etalon. „Nine Eleven” este formula de succes de peste 40 de ani. Cu fiecare nouă generaţie, cu câteva rotaţii/minut în plus faţă de timpurile sale. În mod natural, fiecare generaţie a fost echipată cu tehnologii de top, absolute. Designul a avansat în senzualitate şi caracter, pentru că Porsche a rămas devotat principiilor de bază.
Porsche 911 este chintesenţa evoluţiei inteligente. Şi de aceea nu au modificat niciodată formula succesului său: motor şi transmisie amplasate în spate. Nimeni nu mai construieşte astăzi asemenea maşini cu excepţia Porsche. Poate fi Coupe, Cabriolet, Targa, din 1988 cu tracţiune integrală, cu două versiuni de motoare cu puteri diferite şi Turbo. Dar întotdeauna un 911.
Porsche Boxster a fost lansat la Salonul Auto de la Detroit, în 1993, în ţara roadsterelor dar „made în Germany”. A moştenit puţin de la marele său bunic, legendarul 550 Spyder. Beneficiind de conceptul fără compromis al motorului poziţionat central, născut din curse pentru agilitate şi performanţă.
Porsche Boxster şi Boxster S disponibil cu softtop şi hardtop este binecunoscut ca şi model de intrare. Dar este ceva peste toate acestea, o maşină sport adevărată, un Porsche autentic. El face ca marca să pară mai tânără, fără să îi sacrifice atitudinea puristă.
Dacă lipsea ceva între Porsche 911 şi Boxster, acesta este Cayman. El este legat de cele 2 ca membru al aceleiaşi familii dar se distinge printr-o notă aparte. Un atlet desăvârşit când vine vorba de putere. Un Porsche ca expresie a calităţii şi versatilităţii.
În mod normal, Cayenne este un Porsche pe care nimeni nu şi l-a imaginat vreodată. Este un sport MPV şi pe deasupra echipat cu motor amplasat în faţă, în configuraţia căruia este loc suficient pentru 5 persoane şi o mulţime de bagaje. Lumea maşinilor sport a fost şocată. După care a urmat a doua bombă: de la 0 la 100.000 de vehicule vândute în mai puţin de 3 ani. Lumea a aplaudat. Porsche Cayenne cucerise un nou teren. Şi pe toţi aceia care îşi doreau siguranţă, confort, transport cu o măsură mai mare decât modelele 911 sau Boxster. Pentru cei care doresc un SUV şic, dar într-o interpretare sportivă, Porsche Cayenne vine în 4 variante de motorizare.
1,2,3. Şi 4. Patru locuri, 4 uşi. Porsche Panamera
Începând din 2009 Porsche Panamera completează qvartetul. Urmând generaţiilor 911, Boxster/Cayman şi Cayenne, a patra serie va fi un Sport Coupe Premium Porsche, garantat pentru performanţă, spirit sportiv şi exclusivitate. Panamera dezvoltă principiile de bază Porsche: nici un kilogram în plus, nici un CP mai puţin. De fapt, Porsche nu a fost interesat niciodată să producă maşini „cuminţi”, care să dea bine în documentele de înregistrare. Caii putere Porsche aparţin şoselelor.
În 2002, primele animale au fost aduse să populeze terenurile de lângă uzina constructoare din Leipzig. Ca orice lucru, la Porsche ele sunt responsabile pentru un sector important: conservă în permanenţă valoarea ecologică a solului, florei şi faunei. Poate că sună ciudat, dar poate această poveste cu animale este un bun exemplu care arată partea umană a activităţii.
În concluzie, cuvintele lui Ferry Porsche, ce au intrat deja în istorie, sunt mai mult decât elocvente: „Nu am putut să găsesc nicăieri maşina la care am visat. De aceea am hotărât să o construiesc eu singur.”
În acest an, până în luna august, toate recordurile de vânzări au fost doborâte. Pe fondul creşterii economice, Porsche a înregistrat cele mai mari vânzări în doar opt luni. Modelul 911 Carrera şi-a găsit 18 proprietari, şase Cayman-uri şi cinci Boxster au fost livrate, iar noul Porsche Cayenne a convins deja 73 de clienţi.
Revenind la SIAB, maşinile expuse la Salonul Internaţional de Automobile Bucureşti 2007 sunt: Cayenne Turbo (preţul modelului expus fiind de 142.267 Euro), Cayman S (72.215 Euro), 911 Carrera 4S (125.160 Euro), 911 Targa 4S (130.256 Euro) şi 911 Carrera 4 (104.021 Euro), preţurile având TVA inclus.







loading image
Sursa: informatiiauto.ro
Taxa Inmatriculare