anunturi auto, masini second hand
anunturi masini second hand
anunturi masini
Record de vânzări pentru Skoda în anul 2009
marţi, 30 noiembrie 1999
Vânzările Skoda au crescut cu 1,4 % în 2009, la un total de 684.226 unităţi - cel mai înalt nivel din istoria companiei. Nivelul vânzărilor a crescut datorita pieţei din China, precum şi datorită Europei de Vest, stimulate de programul "Rabla". În China, Skoda Auto a depăşit în anul 2009 nivelul de 100.000 unităţi vândute. Totalul anului 2009 pe această piaţă este de 122.556 unităţi vândute, cu 107 % mai mult decât în anul 2008. Cea mai puternică piaţă vest-europeană a fost în continuare Germania, cu 190.717 unităţi noi înmatriculate (+ 57,3 %). Marca Skoda a reuşit să-şi mărească cota de piaţă de la aproximativ 3,9 % în 2008 la cca. 5 % în 2009. Piaţa germană de automobile a crescut în anul 2009 cu 3,2%. Printre pieţele cu cel mai mare succes în 2009 s-a numărat şi Finlanda. Cota de piaţă a mărcii a crescut în această ţară la 6,8 %, cel mai înalt nivel de cotă de piaţă atins de către compania cehă în toată Europa de Vest. Automobilele Skoda au ocupat astfel locul patru în topul celor mai vândute mărci. Comparativ cu anul trecut, cifrele de vânzări au crescut şi în Franţa (+4,3 %), Austria (+4,8 %), Elveţia (+3,0 %) sau Polonia (+12,7 %). Europa de Est, în concordanţă cu piaţa totală, a cunoscut o scădere în vânzări. Cel mai iubit model Skoda în anul 2009 a fost Octavia (273.590 unităţi; asta înseamnă cu 2,4 % mai mult faţă de anul precedent), al doilea model de succes fiind Skoda Fabia (264.173 unităţi; + 7,1 %). Cel mai mult însă au crescut vânzările în cazul modelului Superb (44.548 unităţi; + 73,7 %). Un interes mare a fost şi pentru noile modele Skoda, Skoda Yeti (11.018 unităţi) - disponibil spre vânzare de la mijlocul lunii iulie - şi Skoda Superb Combi (735 unităţi) - disponibil din luna decembrie numai pentru anumite pieţe. Compania a mai vândut 47.152 unităţi din modelul Roomster şi 43.745 unităţi Octavia Tour. Pentru anul 2010, Skoda are încredere în noile modele lansate şi cele care urmează. „Anul 2010 va fi astfel un examen dur pentru marca noastră. Ne punem însa mari speranţe în modelele nou lansate şi cele ce urmează să fie lansate anul acesta, precum şi pe pieţele în curs de dezvoltare“, Reinhard Fleger, Director Skoda Auto pentru Distribuţie şi Marketing.


loading image
Sursa: informatiiauto.ro
Taxa Inmatriculare